2015. október 24., szombat

2. Díjam



Nagyon köszönöm szépen ezt a díjat NiSzinek





Szabályok:
  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küld tovább 10 embernek!
10 dolog magamról:
  • Hát, nagyon örülök, hogy kaptam még egy díjat!
  • Göndör hajam van, amit egy rémálom kifésülni :)
  • A rész nem sokára érkezik.
  • Nem is tudom, hogy mit írhatnék ide. 
  • Őszi szünet van! :D
  • Van egy kutyám és két cicám.
  • Hobbiból szoktam fejléceket is gyártani. 
  • Szemüveges vagyok, de van kontaktlencsém.
  • Szeretem az irodalmat.
  • Nem gondoltam volna, hogy kepok 2 díjat. Egyben sem hittem :D
10 kérdés, amire válaszolok:
  • Van legjobb barátod/barátnőd? :  Igen van egy legjobb barátnőm.
  • Mit gonodolsz azokról, akik esetleg hogy is mondjam önmagukat bántják? :  Nem is tudom, ezen még nem nagyon gondolkodtam el. Természetesen nem ítélem el őket, hanem inkább sajnálom.
  • Topp 10 kedvenc zene? :  Nem tudom ez általában naponta változik, de mostani állás szerint valami ilyesmi :)
          - Shawn Mendes: Stitches 
          - Shawn Mendes : Aftertaste
          - One Direction: Drag me down
          - One Direction : One Thing
          - One Direction: Steal my Girl
          - Lea Michele: Cue the Rain
          - Lea Michele: Gone Tonight
          - My Chemical Romance: "Teenagers"
          - Taylor Swift: We Are Never Ever Getting Back Together
          - One Direction: Fireproof 
  • Top 5 kedvenc film?: Igazából ebből is van egy csomó, de nagyjából valami ilyesmi.
          - Eredet
          - A sötét lovag - Felemelkedés
          - Holiday
          - Fogságban
          - Viharsziget
  • Mesélj el egy pillanatot, eddig a legboldogabb pillanatod volt az életedben: Nem tudom, annyira ilyen legboldogabb pillanat nem volt. Általában sok kicsi örömöm volt eddig. Abból viszont egy csomó volt :)
  • Szerinted milyen, a valakinek fogszabályzója van?:  Kényelmetlen? Egyszer nekem is mondták, hogy kell, nem rég voltam fogorvosnál és akkor már nem kellet, így megúsztam. 
  • Tél vagy nyár? : Áh persze, hogy nyár, bár a telet is szeretem. Főleg az ünnepi hangulatot, de a hideg az, ami nem tetszik benne. Nyarat meg hát persze, hogy imádom nincs suli :D, bár a meleget sem kedvelem annyira inkább az az 20 fokos időjárás, na az tökéletes. 
  • Mi a kedvenc országod /kultúrád?: Franciaország és kultúra! Imádom!
  • Ország, ahova szívesen eljutnál?: Az összes? De leginkább Francia és Amerika. 
  • Fiú vagy lány barátság inkább?: Eddig nem nagyon volt olyan legjobb fiú barátom, de szerintem mindkettő nagyon jó. Nem tudok választani. 
10 kérdésem:
  • Van testvéred?
  • Milyen országban élnél szívesen?
  • Milyen zenét szeretsz?
  • Van kedvenc sorozatod? Ha van melyik az?
  • Szerinted létezik fiú és lány közti barátság?
  • Az írást csak hobbiként űzöd vagy vannak vele komolyabb terveid is?
  • Mi volt eddigi életed legjobb pillanata? 
  • Van kedvenc animációs filmed? Ha van melyik az?
  • Ki tudja, hogy írsz?
  • Van kedvenc tárgyad? 
Akiknek küldöm: 

2 megjegyzés: