2016. május 7., szombat

Epilógus



Halk csipogás. Szemeim ólomsúlyúak voltak, fájt minden végtagom, de legjobban a vállam. Egy kezet éreztem a tenyerem köré fonódni, szívem hevesen vert. Kinyitottam a szemeimet és egy hatalmas fehérség fogadott, szemeimet csípni kezdte a sok fény.
Mennyország.
Első gondolatom ez volt, viszont tekintetemet lejjebb vonszolva megpillantom a mellettem szunyókáló Josht. Nem halt meg, teljesen megnyugszom, de egy másik vészjósló gondolat azonnal vermet ás az agyamban. Hol van Harry? Miért nincs itt? Meghalt volna?
Nyöszörögve szorítottam meg Josh kezét, mire ő azonnal fel is kapta a fejét. Szemei vörösek voltak, zöldesbarna íriszei fájdalmasan csillogtak, míg alattuk három fekete vonal húzódott. Ajkai között gyengéden elhalt a nevem és már ki is rohant.
Nem sokkal ezután egy nővér és egy fehér köpenyes alak lépett be a kórterembe, a nővér megitatott velem egy kis vizet, ami szörnyen jól esett. Orromba lassan kúszott be a kórház jellegzetes illata, elfintorodtam.
 - Ms. Fosphor, hogy érzi magát? – mosolyodott el az orvos és valamilyen kis füzetecskét tartott a kezében.
 - Nem annyira jól – suttogtam, de hangom hallatán mindannyian megkönnyebbülve sóhajtottak fel.
 - Ez természetes, kisasszony. Hisz mégis csak egy hónapig kómában volt – kuncogott a nővér. Szemeim elkerekedtek az elmúlt idő hallatán. Egy hónap? Ennyi ideje fekszem itt eszméletlenül? – Nyugalom – simogatta meg a hajamat.
 - Pár vizsgálatot elvégzünk magán, aztán pihennie kell majd – lépett ki az orvos és a nővérke is.
 - Del… - Josh hangja lágyan szólalt meg. Fájdalmasan felnyögve fordultam felé. – Édes istenem – zokogott fel és az ágyamra hanyatlott. Hogy érdekelt-e az, hogy nem árult el semmit? Nem. Egyáltalán nem zavart, a fő az volt, hogy itt van velem, hogy nem hagyott el. – É-én sajnálom – csuklott el a hangja.
 - Nem baj, Josh – simogattam meg a fejét gyengéden. – Nem haragszom – sóhajtottam és visszafeküdtem az ágyamba.
Nem szóltunk egymáshoz, ő mellettem ült és kezemet szorongatta, mintha nem akarná elhinni, hogy élek. De egy aljas gondolat nem hagyott nyugodni, Harry él vagy meghalt? Mintha csak hallotta volna a gondolataimat, halkan megszólalt.
 - Él – sóhajtotta. – Harry él. De nincs itt. Elment – összeszorítottam a szemeimet, nem akartam sírni. – Del, szeret téged, de nem maradhatott. Körözik ezért elment, el kellett menekülnie. Megbocsátott neked, itt hagyott egy borítékot.
Felém nyújtotta a tárgyat, majd kilépett. Felbontottam a sárgás színű, penész szagot árasztó borítékot, amiben egy sárgáspapírra írt levél várt. Kusza betűit meglátva mosoly ült ki az arcomra.

Kedves Del!

Ezt a levelet akkor kapod meg, mikor én már réges-rég messze fogok járni. Los Angelesbe költözöm, majd pedig körbejárom egész Amerikát, ki tudja, hol fogok véglegesen megszállni.
Hogy miért írtam meg ezt a levelet? Hogy elmondjam megbocsátottam neked. Nem érdemled meg, hisz kegyetlenül hátba szúrtál és miattad az egész családom meghalt, de egyszerűen képtelen voltam rád haragudni. Akárhányszor elmormoltam magamban azt, hogy Utálom Delt, egyszerűen megjelentek előttem ártatlan íriszeid és minden elhatározottságom sírba ment.
Mert túlságosan is szeretlek.
Igen még ezek után is meghalok érted. Szörnyű volt elhagyni téged, hisz, hogy is ne lenne nehéz elhagyni a szerelmünket? Megbízom benned, annyira, hogy tudjam, sosem adod ezt a levelet az LSA kezébe. Josh elmondta, hogy te is szerettél engem és, hogy nem csak megjátszás volt ez az egész, és én hittem neki. És benned is hiszek. Ha igazán szeretsz, elfelejtesz új életet kezdesz és ezt a pár hónapot kitörlöd az életedből. Mintha meg sem történt volna. Nyertetek. London megtisztult.
Ha ennek a levélnek a végére értél egyet kérek még tőled, égesd el. Fel fogják kutatni a lakásodat nem egyszer. Kérlek, tedd meg ezt értem!
Szeretlek és szeretni is foglak mindörökre!
Harry!


A levél kiesett a kezeim közül és könnyeimmel ázott el teljesen. A betűk elmosódtak a papír darabokra mállott. Már nem egy levél hevert az ölemben, hanem egy sárgáskék massza. Szívem fájt. Annyira nem akartam ezt. Hogyan is lehetnék így boldog? Egyáltalán, hogy kérhet tőlem ilyet? Szemeim előtt elsötétült minden és rohanó léptekkel együtt elnyelt a tudatlanság...


Hello kedves Olvasóim!
Na most csak annyit fűznék hozzá, hogy bárki is olvassa ezt a részt, kérlek benneteket, hogy írjátok le véleményeteket a történetről, vagy magáról az Epilógusról, az infókat az Írói utószóban fogom közölni, ami ma este vagy holnapi nap folyamán kerül feltöltésre!
Mégegyszer köszönök Mindent!
Puszi Kira!

4 megjegyzés:

  1. Drága Kira!
    Nagyon nagy önuralom kellett ahhoz, hogy ne kezdjek el szipogni, hiszen ez az epilógus minden, csak nem az amire számítottam.
    Az egész történet csodálatos volt, egyedül azt sajnálom, hogy nem találtam rá korábban, akár a legelején. Bár így is hihetetlenül vártam minden rész érkezését és minden sorodat örömmel olvastam.
    A karakterek mind belopták magukat a szívembe és bár talán butaság, de hiányozni fognak ahogy az egész történet is.
    Tetszett Harry és Del viszonya, hogy szerették egymást a hatalmas zűrzavar közepette is. Tetszett Del és Josh "testvéri" viszonya és ahogy gondoskodtak egymásról, az egész történet úgy volt elképesztően csodálatos, ahogyan megírtad.
    Az epilógus is elképesztő lett, nyitott kaput hagytál és most magamban eltudom képzelni, hogy vajon mi fog történni.
    Nagyon köszönöm, hogy részese lehettem ennek a történetnek olvasóként és csak remélni tudom, hogy továbbra is folytatni fogod az írást hiszen nagyon tehetséges vagy!
    Rengeteg sikert kívánok a továbbiakban.
    Ezer puszi: Brooklyn C. Aleck xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Brooklyn!

      Hát nekem meg ahhoz kellett önuralom, hogy nehogy elsírjam magam a kommenteden. Szörnyen jól estek a szavaid :)
      Örülök, hogy Delt és Harryt is megszeretted, hisz ez volt a célom, olyan karaktereket alkotni, akiket az olvasók meg tudnak szeretni, és hát nekem is szörnyen fognak hiányozni.
      Izgultam, hogy mit szóltok a végéhez és boldogan olvastam a soraidat, miszerint megnyertelek vele, pont ez volt a célom, hogy az olvasók maguk gondolják tovább a történetet! Mégegyszer hatalmas köszönet azért, hogy velem tartottál (még így is, hogy nem az elejétől), és hogy ennyi támogatást nyújtottál nekem!

      Ezer ölelés Kira!

      Törlés
  2. Kedves Kíra(író)!
    Ez mi?Komolyan?Ez lesz a vége?Mi lesz Delanival?Milyen életet vár rájuk Harryvel?
    Ilyen kérdések keringenek/keringtek a fejemben az epilógus elolvasása után.Őszintén nem tudom mit mondjak,nem nagyon szoktam kifogyni a szavakból,de most igen.Szeretnék a befejezéshez,méltó visszajelzést,kommentet írni.De nem tudom,hogy fog sikerülni,majd látjuk,elnézést ha túl nyálas lesz(élet problémái).
    Örülök,hogy ha nem is teljesen a blog elejétől,de az utolsó,pár résztől végigizgulhattam a részeket,arra várva milyen szálakat raksz bele a történetbe.Nem is tudom miért nem teljesen a legelejétől követtem a történetet.De ez már úgy is mindegy kár ezen magunkat strapálni.A lényeg,hogy most itt írom ezt az üzenetet és arra gondolok,hogy így nem érhet vége,pedig tudom,hogy de,csak valahogy akármennyire is nem akarjuk néha elismerni,szeretnénk ha az életben is minden happy-endel érne véget.Holott tudjuk,ez csak egy illúzió.Mert,az élet igen bonyolult,de ha olyan emberek vesznek minket körül,és megtaláljuk a tényleges életutunkat,akkor igenis lehet könnyebb,persze ez a szép és jó elillanhat egy másodperc alatt is,viszont szerintem ha végig önmagunk maradunk,és ki tudjuk fejezni magunkat,megtaláljuk a "hangunkat" akkor életünk boldog életet.Remélem az írás neked ilyen életút,mert hidd el nem véletlenül kezdted el,legalábbis én nem nagyon hiszek a véletlenekben.(De ki hogy van vele.).Ott motoszkált a fejedben,és tudtad meg kell írnod.Lehet,hogy csak én látom így a dolgokat,nézhetsz furának,de én hiszek az ilyen dolgokban,és abban,hogy fontos ismerni magunkat,és valamit alkotni,többet adni a világnak.
    Visszatérve a történetre hiányozni fog,nem tudom,hogy döntesz folytatod nem folytatod,te döntésed.De tudnod kell,ha nem folytatod hiányozni fognak Harry és Del randijai,és ahogy szerették egymást,a Josh és Delani között kialakuló szinte testvéri kötelék,ami néha irigylésre méltó volt,és persze a többi szívünkbe zárt karakter is,és maga a történet misztikussága,kisugárzása,és hangulata.Az,hogy a szereplők a maguk módján igazán szerették egymást.Nem tudom,egyik interneten olvasott történet,vagy blog alá sem szoktam írni kommentet,pedig tudom illene.Viszont ez alá a történet alá valahogy késztetést éreztem erre,szerintem egész családias a légkör.(ezt jól meg írtam).Szóval köszönöm neked,hogy egy fantáziadús,érdekes,izgalmas,és rendkívül varázslatos történetet osztottál meg velünk,hálás vagyok érte.
    Várom az írói utószódat,és remélem még olvashatok pár kezed körül kiadott történetet.Sok sikert az íráshoz,találd meg a "hangod".
    Még utoljára megköszönném,hogy részesévé válhattam ennek a történetnek,és,hogy olvashattam.
    Remélem sikerült méltó befejezést írnom.
    Sending a hug,and luck.
    xoxo
    Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kriszti!

      Most szerintem el sem hiszed, de sírok. Szavaidat olvasva egyszerűen maguktól megeredtek a könnyeim, köszönöm szépen :)
      Hidd el én is élveztem, hogy velem tartottatok a történet folyamán és hűen írtatok pár sort a részek alá. Meglátva, hogy milyen hosszú kis megjegyzést írtál már repkedtem az örömtől.
      Nagyon örülök annak, hogy a szereplők neked is belopták magukat a szívedbe, mert, igen én is megszerettem őket és könnyes szemekkel búcsúzom a történettől.
      Nyugi nem ráztok le egy bloggal, még tervezek történeteket és a nyár folyamán egy újabb töténetnek nyitok kapukat, remélem majd az a sztori is el fogja nyerni a tetszésedet!
      Mégegyszer hatalmas köszönet azért, hogy velemtartottál és bíztattál kedves szavaiddal. Tényleg nagyon aranyos vagy!!

      Ezer puszi Kira!

      Törlés