2015. november 7., szombat

4.Díjam

Köszönöm szépen a díjat sky youngnak!
Mivel egy ilyen díjat már egyszer kitöltöttem, nem szeretném még egyszer, de a kérdéseikre azért válaszolok!

12 kérdés, amire válaszolok:
  • Csak ez az egy blogod van, vagy esetleg többet is vezetsz egyszerre? : 2 blogom van, de az egyiket csak december ötödikén fogom megnyitni. 
  • A blogger neved honnan ered? : Nem tudom,egyszer csak úgy kitaláltam és azóta ez, az.
  • Olvasóként is jelen vagy a blogger világban, ha igen ilyen milyen blogokat szoktál olvasni?:  Igen jelen vagyok és nagyon sok blogot szoktam olvasni, vegyesen szoktam, amihez éppen kedvem van.
  • Milyen típusú blogokat szoktál olvasni? : Előző válaszomban leírtam.
  • Egyetértesz a reklámozással? : Nem nagyon értem a kérdést, milyen reklámozással? :D
  • Milyen típusú blogokat/blogot írsz? : Általában AU-kat, de sajátot is írtam egyszer persze magamnak meg fantasyt is... fogalmazzunk úgy, hogy, amihez kedvem van.
  • Szerinted melyik a jobb, ha egy blognak angol vagy magyar címe van? : Nem tudom vannak azok a klisés angol címek is( ahogy az enyém is), de valamiért én a magyar címeket sokkal nagyobb előnyben részesítem, mint az angolokat. Azért is mert lehet, hogy valaki rosszul fordította le, így egy értelmetlen címet kapva, ami szerintem egy kicsit égő. De, ha magyar címet adsz neki, akkor legalább nem lesz benne hiba. 
  • Van valami külső hatás, történet vagy bármi, amiről eszedbe jutott a történet/blogod alapja? Vagy csak hirtelen jött egy ötlet? : Hirtelen jött az ötlet.
  • Volt már olyan, hogy kevés érdeklődés miatt abbahagytál egy blogot, vagy éppen el sem kezdted? : Igen
  • Melyik a kedvenc blogod? : Sok van, de ha kedvencet kellene választani az a Powerless [Harry Styles fanfiction] lenne. 
  • Miért szeretsz írni? : Ezen már sokat gondolkoztam és arra jutottam, hogy egyszerűen, szeretek olyan dolgokat csinálni, itt gondolok az írásra, aminek minden momentumát én határozom meg. Hogy tőlem függ a történet. Azt is szeretem benne, hogy a sok dolog, ami történt velem, azt valahogyan beletudom szőni a történetbe, és ha valami nem úgy alakult a való életben velem, legalább a történetemben megvalósul és ez valamiért jó érzéssel tölt el. 
  • Mit szoktál a blogolás mellet csinálni? : Mindent. Szórakozom és élvezem azt, hogy még fiatal vagyok :DD. Az írás számomra csak hobbi, nem gondolok rá úgy, mint a jövőmre, így mellette, még sok dolgot csinálok. 

Még egyszer köszönöm a díjat, nagyon jól esett! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése